onsdag, april 25, 2007

musfeber

Jag ar frisk. Bortsett fran en forkylning som inte lamnar mig nagot utrymme att tro nogot annat an att den ar kronisk och darmed livslang, mar jag bra. nagonting konstigt ar att sa fort jag ar frisk, , halvfrisk eller i den absoluta mittpunkten pa friskhetsskalan da man varken ar frisk eller sjuk utan bara mittpunkt, sa sker en kroppskemisk reaktion som far kroppen och hjarnan i en total symbios. detta ar inte det konstiga, det konstiga ar att den gemensamma namnaren ar en slags blind overtygelse om att det ar dags att dricka alkohol. overtygelsen ar sa stark att det i de allra flesta fall slutar med alkoholdrickande.

jag ser en kille spela spel pa datorn. han inspirerar mig. nu ska minsann jag ocksa spela spel pa datorn.
ja, for det har har jag inte ork med langre. och ni.... ni borde SKAMMAS!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack