torsdag, april 12, 2007

min stora slida

det ar songkran nu. manniskor ar glada och jag ar sjuk. assjuk. jag har feber, magkramper, diarre, huvudvark, forkylning. det ar inte de basta forutsattningarna for att fa mangder med vatten kastat pa sig samtidigt som man frivilligt svaljer overdrivna kvantiteter gift . sa det gor jag inte. det ar trakigt. plus att det ar svinkallt i thailand nu. jag vet inte vad problemet ar men jag ar sakert delaktig i det.

en dag ska jag ljuga for honom. nan gang ska jag vara falsk mot mannen i mitt liv.

jag har inte kraft till det har mer. jag ar febersvag och maste passa mig sa at jag inte skiter ner mig sjalv och kanske andra. men jag har ipod med hogtalare. hihi.

1 kommentar:

... sa...

andreas, upphovet till alla onda väderfenomen. kan du se till att solen skiner över min hjässa? idag är en jättefin dag, så den behöver du inte göra något med alls. idag är de facto en sån strålande dag att man bara är glad. och så är det fredag och saker och förutsättningar i din gode vän ivars liv ser för omväxlings skull riktigt trevliga ut. jag säger skål, och tack för hummern!