onsdag, mars 07, 2007

uppdrag ; cashflow

trots att jag tycker det ar nagot av en tropisk hadelse att sitta vid en dator i ett paradis av denna kaliber finenr jag mig sjalv gang pa annan sittandes framfor en och bara, bara, gora onadiga skitsaker. i alal fall nastan bara. 90-10. ok?

nu har den stora budgetutmaningen kommit mig till sinne. tobbes pengar, pa vilka jag har levt de sanaste dagarna, tog idag slut. problemet ar nu lost kortvarigt med att forsoka klara oss pa 5000 baht tva personer fram tilsl att jag far pengar fran jerre jerre jerre med fisken. dom kommer nog snart. han fixar sant han, jerre jerre jerre med fisken.

jag tanker pa att jag har ett fult och trakigt rum hemma i sverige. jag tanker att jag har ritat mina kompsiar ha sexuellt umgange med varandra rakt pa tapeten. jag tanker att det ar extremt barnsligt gjort och spader pa det hela genom att skratta at det.

jag har borjat ta kort med tobbes kamera. det tycker jag ar kul och aven ett trevligt samtalsamne for dom dar stela stunderna da framlingar forsoker fora avslappnade samtal omringade av pinsam tystnad. jag brukar inte vara omringad av pinsam tystnad. eller det kanske jag ar, bara att jag itne tycker den ar pinsam. jag tycker andra saker ar pinsamma. som att ga in pa banken nar alla tittar pa mig. nu hittade jag pa. det ar ett tydligt tecken pa att det snart ar dags att avsluta det har.

varfor skriver jag helt javla ovasentliga saker? jag ar ju med om asroliga grejer hela tiden. eller i alal fall lite da och da. det hander faktiskt sa mycket sjukt, spannande, roligt, trakigt att man glommer bort saker hela tiden. men inte fan tanker jag skriva dom har tydligen.

beatbox in the corner and around the floor beatin' and boxin'

jag forsokte mig pa lite freestyle. busta ett rhyme. det gick at pipsvangen.

pa aterseende

2 kommentarer:

... sa...

jag hoppas att dina ekonomiska bekymmer är bekymmer no more. kill bill, 1 och 2, i en följd. sen måndag, sen tisdag.

... sa...

hoppas du lever och frodas där borta. du har inte hörts av på en stund. när kommer du hem? när du kommer hem kommer du antagligen vara pank, vilket e synd, för jag skulle hemskt gärna vilja ha ditt besök hit på vårkanten.