fredag, mars 02, 2007

fnurra pa traden

Jaha, da var det dags igen. baten till koh lipe, on jag ska bo med tobbe pa ett tag,gar imorgon klockan 8. det finns tydligen ingen uttagsautomat dar sa man maste ta ut en klumpsumma innan man aker dit. det gjorde jag. en klumpsumma pa alla 500 baht jag hade. sa nu har jag exakt 1000 baht att leva pa. det har badar inte gott. jag far forsoka fa ut naring av blad och vaxter, slicka pa grodor och kanske bli tillsammans med tobbe och alska med honom passionerat. maste man sa maste man. allt for att overleva.

jag fick for ovrigt en vaska igar. fick. bara sadar. "you want a bag?" fragade en canadensare efter att ha hort min tragiska reseberattelse. "ok" sa jag sa spatserade vi till hans hotellrum dar vaskoverlamningen agde hotellrum. fy fan vad trakigt. men jag tanker inte ta bort det. han ar en snall manniska. han heter brian och vi ar kompsiar nu. jag fick hans mailadress och jag kanske till och med skriver till honom och sa traffas vi och slickar pa grodor och alskar passionerat tillsammans med tobbe, som aven han far en vaska. alla far vaskor! alla som betyder nagot.

jag har varldens javla diarre. helt otroligt. det bara sprutar hejdlost. Schftftftft brrrrrrrrrp later det. och sa kommer de dar ekande pruttljuden mellan stjartspruten. jag tycker faktiskt att det ar roligt. det blir nog aldrig trakigt med total diarre.

da sager vi sa da.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag ville att du skulle få se den här bilden.

http://zensky.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTMzMjAwMTIzJnQ9MTE3MjcwMzYwMSZjdXJyaW1nPTk=

kanske säger den just dig något.

... sa...

det är på något vis ändå trevligare att vara pank och skitnödig i ett paradis än i någon slags studieångest insvept i grusblandat slask. nu är ju detta kontentan av mer eller mindre varje inlägg av mig här, vilket inte gör det mera sant. cheeky boys.