söndag, mars 04, 2007

infora tvangstvagning

jag befinner mig pa koh lipe, ett koncentrerat tropiskt paradis. det finns ett internet har. sa ska det inte vara. men sa ar det, och darfor ar det svindyrt med internet. sa jag maste fatta mi kort.

jag har fortfarande inga pengar. jag kan inte kolla mitt saldo. jag har verkligen inga pengar. inte ens rad med mat. lever pa tobbes pengar. tobbes pengar racker i kanske 3-4 dagar till. efter det ar vi utan boende och mat om det pa nat satt satts in pengar pa kontot pa ett satt sa att jag blir informerad om det.
dyrt med internet ar det. snart lever alla i ett coca cola universum. fy fan for det. fy fa for att behova utsattas for skiten. men inte tanka pa det nu. inte skriva mera. pengar. tid. kosta. fattig. lana. halla?

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har ni gjort med min pappa? jag citerar mail: "Vill man ha lite extra kul kan man overallt
bestalla en happy pizza sa stror de gras over den och man blir sakert very
happy efterat. Alla motorbikeforare saljer gras, 2USD for en liten pase! " han tillägger visserligen sedan att det inte är ngn bra miljö 'om man är benägen för sånt' men skriver i meningen därpå att han verkligen kommer sakna det stället 'som är så bra på alla sätt och vis'.

sen när började han rapportera om gräspriser och jens ragg? mkt mkt konstigt. jobbigt utan pengar, hoppas att det ordnar sig. kom på ngt kreativt sätt att dra in cash på. eller inkassera skulder hos jens. lycka till o hälsa tobbe!

... sa...

jag har ett rallyspel. så det blir ibland lite rally som du kanske förstår. hoppas att detta inte ska vara ett problem i framtiden och att du kan lära dig att respektera detta.