tisdag, mars 20, 2007

handen som gungar maggan

ibland blir det nan skev felkoppling med blogger och sa lankas man direkt till en bloggersida med ett frammande sprak. jag hjar bloggat pa kinesiska, japanska, franska och italienska. det ar spannande. man far testa sig fram och hoppas att bloggen publiceras.

param'etres
afficher le blogg

vi har blivit kompisar med en italiensk tjej. hon ar 33 ar men beter sig till och fran som 15, men ar extremt underhallande. jag har upptackt att jag gillar italienare. dom ar sa oforskamt arliga. san attityd. det ar asroligt. jag javlas ju sjalvklart me henne varje tillfalle som ges. och hon fortsatter och var sa harligt arlig. igar kom hon helt sonika, efter att det varit tyst en stund, fram till mig och sa '' you are boring today. you boring me. you like a little child. yesterday you where interesting but today i dont like you so much''
underbart. man kan inte gora natt annat an att alska en manniska som sager sa. jag ska skaffa mig en san dar italienare. den ska fa ga i mitt koppel och fa ata min mat och bo i min garderob i utbyte mot underhallning. italiensk unerhallning. nanting stolt. nanting ikladd tajta tajta speedos. ahhhhhh.

i dont like you so much anymore. im tired writing to you. you boring me.

1 kommentar:

... sa...

mm, i agree. jag är fylld av thaibuffé. thai, precis som du kanske är. jag är också fylld av funderingar som jag skulle ha glädje av att få ventilera med dig. när kommer du hem nu igen? jag vill ventilera och få kloka råd.