torsdag, mars 15, 2007

tesen om testen

jag har inte hort av mig pa ett tag. det ar av en ekonimisk anledning. ekonomi har tagit over varlden. ekonomi. fyyyyyyyyyyyyyyy!

jaha, vart ska jag borja med uppdateringen? va? hallaaaa? traffat en dros genomtrevliga manniskor, den ena mer speciell an den andra. hanger med en kille som heter anthony och komemr fran london. han bor i sverige nu for han har en dotter dar med en svensk tjej som han bor ihop med i samma hus fast inte ar ihop med. han ar verkligen speciell. aldrig mott nagon so honom. jag ar lite kar tror jag. fast tobbe forstor hela tiden. han ar nog ocksa lite kar och vi bada strider om hans gunst. jag aterkommer om vem som vinner.

annars ar allt super. perfekt, forutom den ekonomiska fragan vilken nu ar besvarad for tillfallet, tills nasta ekonomisk fraga stalls och kraver ett svar. men da ar da och nu ar nu. nu ar nu nu. precis nu.
lart kanna on nu. han ar skon, likasa manniskorna pa den. vi har det bra tillsammans och vi har kommit fram tll en tyst overenskommelse om att vi tanker ha det trevligt sa lange jag ler och ger dom pengar. fast alla kraver inte pengar. wrooooooooom

jag har ruttnat lite p det har. omradet i hjarnan som ansvarar for bloggskrivande har inte gjort vad som goras skulle. darfor avlsutas detta bloggskrivande med en stor tar i ena ogat. varje bokstav mot slutet kan endast ses som en forlust for alla trogna bloggskrivare dar ute. jag ar ett daligt exempel nu. jag har svikit mina lasare men framforallt mig sjalv. vart ska detta sluta?

jag kryper nu undan med skamen over mig som ett fastklistrat holje som man klistrat pa allt har pa kroppen sa det gor jatteont att ta bort det. in i morkret ska jag. ligga dar och skammas. grata och skammas. eller njuta. ja, njuta ska jag. jag ar ju i paradiset.

Inga kommentarer: