lördag, november 25, 2006

kontrollboll

jag vill inte vara kvar här längre. men snart, mycket snart går min önskan i uppfyllelse och jag sätter mig i en metallfågel och flyger genom himmelen till ett varmt land, ett thailand. där kan jag göra lite hur som helst. gifta mig med kvinna. gifta mig med man. kanske. huvudsaken är att jag inte är här längre. åh vad härligt! jag vill jag vill. snart. klaaaaara....

men sen kommer jag hem. då har jag ingen direkt aning om vad fan jag ska syssla med. det enda jag vet med säkerhet är att jag inte kan bo kvar i den här lilla staden. så då drar jag väl nånstans och kanske jobabr elelr pluggar (nja).

jag har verkligen inget mer att säga. orkar inte ens skriva nåt konstigt. men, om jag orkar återkommer jag lite senare och sprutar avföring över hela bloggen, så som vi är vana vid. avföring, över bloggen. vana vid. kanske. återkommer.*/

1 kommentar:

... sa...

varför får man massor med storslagna planer så fort man är tvingad att uppta sin tid med något annat? jag sparar gärna på tunga uppgifter till sista stund, då får jag dem verkligen gjorda. jag fungerar så. tyvärr så kommer all kreativitet då jag tvingas sitta med någonting inte särskilt kreativt. sen när jag är klar är den där kreativiteten troligtvis borta. jag vet inte varför jag frågar dig. du har ingen aning.