fredag, december 01, 2006

tistelns tagg

fram tills nu har allt annat varit ett skådespel. allt du någonsin uppleft har varit ett experiment. alla du någosin träffat har varit väl valda skådespelare. din första kyss, din första kärlek, din skolgång, alla minnen är allt tagut ur ett manuskript. nu vill vi meddela dig att projektet läggs ner på grund av bristande intresse, och önskar dig en god fortsättning.

lycka till,
/gänget bakom


jag vet inte varför jag skrev sådär. jag trodde kanske folk skylle prisa det och ge mig ära och ropen skalla "ge oss mera". jag skulle bli kändis. älskad av intellekterna, hatad av de andra (dokusåpadeltagare). komam in på spy bar. jag inser nu att det faktiskt är orimligt. jag ber om ursäkt för detta. jag ville ju ingen illa (dokusåpadeltagarna).

All you wanna do is ride around sally
(ride sally, ride)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej adde. vi fick för oss att lite brasiliansk fisporr skulle pigga upp dagen. dessvärre är vi för amatöriga för att lyckas ladda ner nån. verkar inte vara folks mesta fetish. så jag tänkte att du kanske skulle kunna författa ditt nästa inlägg utifrån dina fantasier om en scen från en helt vanlig brasiliansk fisporrfilm. *snälla*

... sa...

HAHAHAHAHA! det var så roligt att mitt skratt för ohejdbart ur mitt ansiktshål. jag lider av lätt paranoid schizofreni stundtals och har en osund och konstig syn på livet ibland under inflytande av alkohol. jag uppskattar din självdistans och att "gänget bakom" får förbli anonyma.

Anonym sa...

Du sitter och häver ur dig dynga. Ur munnen och ur fingret med vilket du skriver blogg. Jag läste och blev bestört över att allt jag upplevt hittills bara var på skoj. Jag har sökte genast igenom min lägenhet efter kameror och mikrofoner. När jag inte hittade några brännde jag upp hela skiten då jag förstår att ni arbetar med "nanoteknik" och att era kameror är mindre än partiklarna som färdas från rövhålet till näsan när man fiser. Jag har satt eld på allt jag äger och därmed har jag trots allt vunnit. KOm ihåg det nästa gång.

... sa...

du vet, det var länge sen man hörde av dig. lite så. såhär på inernet. vi pratar ju ibland msn. och det har vi inte gjort på ett tag nu. det känns också som evigheter sen du tänjde mitt stjärthål. jag är orolig att du fått psykos i det röda rummet. att det röda rummet förtärt dig och spottat benen åt vargarna. let me know!