tisdag, december 05, 2006

människans syster

Månen är en stor boll man ser genom himlen. Fast det är ingen boll, det är månen. och månen är i sin tur en planet där det inte finns ett skit att göra. inte ens andas kan man. ibland uppstår en ring runt månen. en tunn ring som kallas "put a record on" där man kan inhandla diverse tillbehör man behöver för att nå nivå 16. den tunna ringen är i själva verket en rektangel, men rymden, som månen befinner sig i, fungerar ungefär som vatten och skapar en synvilla som får det mänskliga ögat till ringformatet. ungefär som att synen frågar "vad är det jag ser? är det en rektangel?" och rymden svarar "nej, det är en ring" och synen bara "jaha, jo men nu ser jag ju". men så fungerar det ju givetvis inte.
Ringen runt månen består av bakfylleångest, även kallat ågren, ofta med "bakfylle" framför sig. den samlar kraft och levnär sig på alla kids som gör något dumt under berusning av, oftast, alkohol.

brasiliansk fisporr är astöntigt.det är själva kombinationen som är fånig. brasilien, fis och porr är var för sig jävligt schysst (föutom att porren kan uppfattas som kvinnoförnedrande och skapa en skev sexualbild o sånt trams). visserligen finns både porr och fis i brasilien, men fisporren av den brasilianska varan är extremt töntig och utövas inte alls. den existerar inte ens. nog om det nu. nog om allt.

3 kommentarer:

... sa...

det här med geometri och fysik kanske är något du bör spinna vidare på, du har nåt på lut. månen är egentligen bara en produkt av vår fantasi, ett fantasifoster. precis som allt annat som vi någonsin trott oss känna till och veta med säkerhet kan ingen hävda nåt annat än att det är resultatet efter informationen från vår perception spridit elektriska impulser till vår hjärna där det omvandlas till information som vi nyttjar för att tro att vi vet något och på så vis finna en slags sammanhängande bild av vår oförklarliga tillvaro. hej.

... sa...

vad jag vill och kanske inte vill säga är för närvarande irrelevant. det jag inte vill säga kommer jag här inte säga. således skriver jag nu det jag inte inte vill säga. med det sagt understryker jag även att detta inte nödvändigtvis är något jag vill ha sagt.

... sa...

jag äter, jag orkar inte formulera mig. jag säger; kommer hem över jul den 15e, åker tillbaka till england den 8jan, mitt engelska nr är 00447804511303, jag har inget bestämt på nyår, troligtvis har totte och emma nyårsknytkalas som vi haft de tre senaste åren. annars kommer ett par finska kompisar till sthlm just då. i övrigt tviuvlar jag starkt på att jag skulle ha finanser at klara att fira nyår i polen. man slösar mkt på sådana resor. puss.