tisdag, maj 02, 2006

kväll på morgonen

Jag mår dåligt. Så här dåligt har jag inte mått på väldigt länge.Det värsta är att jag inte vet varför. Kanske har lite seperationsångest. eller bara ångest. ångest har jag i alla fall. jag önskar att jag kunde gråta. gråta ut som bara fan så var det bra sen. men så funkar jag inte. jag gråter inte, jag mår bara dåligt. men med lite tur slutar jag med det omgående. och börjar gråta. jämt. för minsta lilla grej. förvandlas till gråtmannen. som ingen vill umgås med till slut. så slutar jag gråta. över huvud taget. börjar med att bara må dåligt igen. bli destruktiv. supa. sen börjar jag gråta igen. jämt. för minsta lilla grej.
Det kanske går att intervallgråta. gråta kontinuerligt i en vecka, sen mår man bra i ett helt år. så håller man på så tills man dör en hemsk dödjävel.

nu ska jag återgå till att må dåligt. jag förtjänar att må dåligt, det råder det inga tvivel om. jag vet bara inte varför.

Inga kommentarer: