torsdag, maj 11, 2006

Norge

Nu ar jag kommen till norge. Kjempeflott! Min primara arbetsuppgift ar att bara tallrikar med mat pa till rika manniskor som vill ata den, men det ingar aven lite diskning och forsaljning av diverse drycker. Jag suger extremt hart pa tallrikar, och jag ar mycket dalig pa att bara dom. nu blev jag lite larvig, jag ber om ursakt. nu tror ni kanske att det inte finns vissa bokstaver, avgorande for att det svenska spraket ska fungera, i norge, och det ar bade ratt och fel. dom har andra varianter, dom dumma javlarna. men jag skriver pa ett polskt tangentbord, som jag lanat av en polskt stadtant. jag tycker ocksa att det ar roligt.

annars ar det lugnt och skont, och Geiranger (uttalas Gay-ranger, pa bade svensk och amricans accent) ar blnd de vackraste platser jag sett. idag ar det lugna dagen. framtida dagar komemr bli hektiska, sa da har jag nog inte mycket tid over till er, mina dansande dockor. men lite tid kan jag allt avsatta. tills dess, ha det fett soft.
(gei-ranger ligger granne med eids-dal... haha)

1 kommentar:

... sa...

du och ditt norge, inte klokt. men det räcker nu, sluta upp med larvet och åk hem. genast, begrips!? så går vi till svampskogen...