lördag, februari 02, 2008

sista minuten inlägg

Jag arbetar med förändring, utveckling och lite snusk vid sidan om. nej, inget snusk. det blir inget snusk alls faktiskt. inget snusk här inte. jag går bara och lagrar på mig massor. hela jag är fylld med lagrad snusk. det skvalpar omkring där inne. behållarna är nästan fyllda. snart spricker dom. snart vill snusket ut. som i filmerna dom aldrig visar mig.

Jag känner igen det där. Det låter bekant. Jag ser också framåt. jag är inte ett litet avskrap. jag är äkta. en perfekt kombination av det psykiska och fysiska. ett perfekt exempel på lögn. osanning.

sen drogs skynket bort lika plötsligt som aggresivt. svårt att finna ro med min nakenhet, min nakenhet och alla blickar. varje enskilt öga ger sitt kritiska betyg.

äsch. nu går jag och köper öl istället.

Inga kommentarer: