torsdag, januari 24, 2008

min syrgastub i livets hav

jag har ett norskt nummer nu, till vilket man kan ringa om lusten att prata med mig tränger sig på som en ovälkommen vårta. eller en välkommen vårta. man kan ringa till mig i alla fall.

nummret är 41340257, med 0047 innan. det är upplagt lite som ett pussel, så man har nånting att se fram emot. eller förakta. vilket som.

nog om allt nu. dags att take it to the bank, man.

" some are born to sweet delight, some are born to the endless night."
/William Blake, en skön snubbe

1 kommentar:

Cia sa...

Känns verkligen skönt och hedrande att vara bjuden! Jag kan ju ta med mig något att ha på väggen när jag kommer förbi?
Det är trevligt att inreda, det är lite av min nya hobby, synd bara att det kostar endel pengar :/
Jag ska snart inreda mig själv, med en helt ny och fin tatuering! :D

Och nu har jag ditt nummer också, det känns ytterst nödvändigt eftersom jag näst intill bombar dig med samtal hela tiden!