måndag, augusti 06, 2007

huvudbry

vilken festival det var! med det menar jag att jag hade kul som fan men att det känns skönt att komma hem och vila kropp och hjärna. jag har varit på urkult förresten. det är festivalen jag skriver om. urkult. en festival i norrland. hålls i nämforsen. soft. nice. urkult.

idag gör solen utomhus varmt. av just den anledningen ska jag bege mig till utomhus, ja, för att vara. gå runt lite. lyssna på musik. kanske svänga förbi nån bekant eller bara sitta på en sten och leka mystisk och speciell.

idag är ingen bra dag i övrigt. nej, dagen i sig är det inget fel på, det är hos mig problemet ligger. att jag har mage att skylla på dagen. vilket sätt! fy fan för mig och allt jag står för! jag orkar faktiskt inte med mig själv. det är ett problem eftersom jag sitter fast. i mig själv. men det går att gömma sig. det ska jag göra. i solen. kanske.

kanske. fy fan

Inga kommentarer: