tisdag, februari 06, 2007

det dar typiska

Jaha. har sitter jag pa en liten o i sodra thailand med endast en liten tygvaska i min ago. jag har ju sjalvklart blivit av med min resvaska med pass, reseforsakring, klader, laddare m.m. detta forvanar nog ingen. speciellt inte mig sjalv. jag far leva med att det blir sahar. det ar som sagt typiskt.
sa nu maste jag harja runt som fan och tricka loss for att kanske fa ett pass innan jag maste lamna det har landet for att fa fornyat visum, annars kostar det 100kr om dagen. det ar inte ens sakert att jag blir inslappt i de lander jag vill aka till om jag inte har ett riktigt pass. jag blir sa forbannad att jag skrattar igen. skrattar hogt i en total psykos.

nu ska jag ut och kopa klader. for jag ager bara det jag har pa mig..... .HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Tappa bort" kan betyda massor med saker. Vad har hänt? Hur kunde du förlora så totalt men ändå så väntat?
Malin undrar om hon måste komma ner och ta hand om er.

Mvh
Täby

... sa...

som sagt är ingen förvånad. jag är förbluffad, ja förbluffad, över att du ens lyckades ta dig hela vägen dit. men det är härligt, du är så förutsägbart klantig att man bara vill gosa sig in i din famn och göra babyljud.