måndag, augusti 21, 2006

som vatten på en hund och sen kanske en gås

jag är i oslo. jag har lämnat det helvete som jag varit fängslad i under sommaren i natt. klockan sju anlände vi, jag och fnösket, alltså till oslo. jag har varit spänd, förväntansfull.... kanske till och med lite exhalterad. ja, så exhalterad att jag sovit endast 3 timmar de två senaste nätterna. det kan komma att märkas i detta inlägg. elelr också är allt som vanligt. skit samma. jag är i oslo på glajjartur. jag ska glajja. va? jag menar ju såklart pjuska. elelr petronka. eller fjesa. ja! fjesa.

jag är i oslo. jag har kommit för att fjesa. jag har ännu inte fjesat i oslo, det är därför jag har kommit hit. till oslo. för att fjesa har jag kommit till oslo... för.

jag undrar vilka slags äventyr vi kommer råka ut för. eller hamna i. elelr sakta fjesa oss in i. kanske något manlig negerhor-relaterat. nej, been there. men jag har ändå ett fönster öppet, jag är ju här för att fjesa, och då ska det fanimej fjesas.

ja ja... vet inte vad jag gör.

snart händer det något. jag känner det. kanske borde sova. har inte sovit på så länge länge. inte på ett dygn. och då bara tre timmar. nu upprepar jag mig själv. men det skiter jag i. jag är i oslo. fan vad schysst.

känner att jag fjesar ur lite. kanske borde vänta med att skriva tills min hjärna, mitt fjes, kan ge rättvisa till vad jag känner. eller så fjesar jag omkring. jag gillar verkligen ordet fjesa. på riktigt. eller så är det tröttheten, den totala kortslutnignen i huvudet, som gllar ordet fjesa. skit samma. jag är i oslo. för att fjesa.

SUG KUK DIN JÄVLA FITTA! ja... det skulle man ju kunan göra.

1 kommentar:

... sa...

jag kan inte påstå att jag är orlolig för dig. du har alltid varit störd, med latenta mongotendenser.

att lägga upp en bild var fruktansvärt, nästan retfullt enkelt. 1. tryck "create new post" som vanligt. 2. ovanför det tomma textblocket uppmärksammar du olika symboler. 3. tryck på den som ser ut som en liten bild.

now its time to take it around town. take it around toooown.