onsdag, augusti 16, 2006

roliga killen

Igår hade jag munnen full av guld,tydligen. Jag behövde bara sära på läpparna så strömmade klockrena kommentarer ut. Jag var uppskattad. Jag hade hela munnen full av guld. Så mycket minns jag. Så när jag vaknade försökte jag för allt i världen minnas vad jag sagt, men lyckades bara frambringa svaga fragment av, vad som tydligen var, fantastiska repliker. Jag fann till slut något i min mobil. Självklart hade jag insett innebörden av mina uttalanden under kvällen, och vardärför tvungen att skriva ner dessa så att även andra skulle få chansen att hylla mina fantastiska, guldbeklädda ord. Givetvis insåg jag ett sms inte skulle ge allt jag sagt rättvisa. Därför skrev jag nyckelord, som jag i efterhand förhoppningsvis skulle minnas vad i helvete de stod för. Men det gjorde jag ju inte. Så, igår sa jag något väldigt väldigt bra om:

* frimärken
* hybris
* en slags bok (om mig)
* att åla på marken
* knäckebröd

1 kommentar:

... sa...

det var vad jag kunde dra till slutsats med;

"jag tror det var hybris i knarket. frimärke. guld i munnen. knäckebröd."

skrev du till mig. tack.

/I'm lookin for a girl I can fuck in my hummer truck