tisdag, november 20, 2007

jasså? är det sant?

" försök komma till en positiv punkt, en optimistikt tankegång och syn på dig själv och livet och sen stanna där! skit i att undra. det går inte att förstå allt. det går inte att känna allt. det går inte alltid att förstå vad man känner. och man känner inte alltid det man förstår. du ser, så invecklat men ändå så simpelt. "

idag har varit dagen för beslut. idag har varit den långsamma dagen då man vaknade upp bakfull liggandes hälften på en stol, och hälften i en säng. nu kvarstår bara att sätta fart på atomerna. en liten partikelskjuts och sen iväg för alltid!

1 kommentar:

... sa...

du har varit länge sen höras jag min dator är trasig inte möjlighet msn och sådant. jag tänkte undrar om hur du ringde hörde av dig till om du ni fick jobbet i danmark eller sumpade. vore synd. jag har trött som fan tre jobb. måste laga punka inte för orka trött röra mig ur en fläck.