måndag, november 05, 2007

100

Jag vill kanske träffa en kvinna eller nåt. ha en liten romans i en främmande miljö. där det nya är spännande och konstruktivt och kvinnan är en produkt av min egen fantasi. där kanske jag inte skulle bli sårad. jag skulle kunna vara stark och självständig. kvinnan skulle kunna vara en utfyllnad av mitt inre tomrum. när vi träffades skulel det kännas som två borttappade pusselbitar som klickade ihop och bildade en underbar helhet, en sammansat enhet. kvinnan skulle kunna vara min mentala lärare. kvinnan skulle kunna vara jag, tills jag kanske en dag är tillräcklig för att möta en riktig kvinna. en riktigt fin en. som typ ler och är gullig och sånt.

jag vill promenera. jag ska göra det snart. lyssna på musik och vandra lite. kanske glida förbi morsan och se om hon har nån schysst mat. det väsentliga är själva vandrandet med ben kombinerat med lyssnandet av öron. på musik.
idag blir det nog Thom Yorkes "the eraser" eller Robert Plants "mighty rearranger".

Tack för tiden.

Inga kommentarer: