onsdag, mars 01, 2006

Varför?

Vad ska jag ha en blogg till? Jag skriver så mycket nonsens i alla fall, är det verligen lönt att skriva ännu mer? Nej. Vad är anledningen? Söker jag bekräftelse? Vill jag verkligen att folk ska läsa det här? Vad ska jag skriva om?

Bloggen kanske kan användas som en form av terapi, där mitt sjuka inre får möta allmänheten i form av skrift, i form av blogg. Jag vet inte. Det finns miljontals män i världen, och jag är en av dom. Bloggen kanske kan komma att visa upp min mer seriösa sida. En sida än så länge gömd för världen. Blogg. En form av dagbok på internet. Så;

Idag skickade jag ett mail till mina (förhoppnmingsvis) nya arbetsgivare i norge. Dit ska jag och tobbe (förhoppningsvis) åka och jobba. Fast mest jobba, åka får det bli på fritiden.
Jag har druckit en kopp kaffe.
Jag har skolkat hela dagen.
Är detta intressant?

Jag har nog fan inte ork.

Inga kommentarer: