torsdag, mars 02, 2006

Kalendarium i hamstermun

Nu är det kirrat, fixat, ordnat och klart! Vi ska jobba i norge, landet med det töntigaste språket i hela världen. Jag är lycklig nu. Jag är lycklig igen.

Idag har jag skolkat från min skola igen, mitt komvux. Det var skönt. Jens är hemkommen. Då var det ett måste med några kalla folkbärs i han röda rum. Jens hade en skänd stjärt, men det ville han inte prata om. Inte jag heller, för den delen. Den delen. Inte för den delen.

Jag är hungrig. lite mat skulle vara på sin plats, men det var den inte, så jag är hungrig. Och seg. ihuvudet. jobba jobba. tjäna pengar. lägga ut för främmande män. välkommna våld. spela pingis.

Borat är det roligaste jag någonsin sett i hela mitt liv.

2 kommentarer:

... sa...

ja, det stämmer. batterivar. ska du alltså till norge? de ville ha dig till slut? härligt. om vi lyckas generera ett stycke musik skall jag se över möjligheten att publicera detta så att den stora massan har möjlighet att njuta. for sure. jag skall nu ge dig ett tips, ett riktigt bra tips, så ta till dig och glöm inte att tacka sedan. www.pandora.com . där ger du dem ett namn på en artist, eller en låt. sedan skapar denna underbara internetgrej låtlistor efter din egen musiksmak och spelar låtar för dig. gratis. som en radio med bara musik man gillar.

... sa...

skända mig!