tisdag, mars 07, 2006

Att sakna en människa

Fan, jag börjar förstå innebörden av att åka iväg från sin flickvän i 7 månader. Det är inte sunt för ett förhållande, inte det förhållande jag är en del av i alla fall. Jobbet i norge närmar sig oupphörligen och snart står jag där, med serverings skrud, och saknar. Och är förhoppningsvis saknad. Men vafan, det är smällar man får ta. Det fixar sig allltid. Det ordnar sig nog. That´s life. Och mycket, mycket annat.

Vidare kan jag informera om ett litet land, där människor går hand i hand och älskar naturen och livet. Kläder är att föreslå, men inget måste. Landet heter "Drömrike" och kan inte finnas utan sömn eller i verkligheten. Dit ska jag åka. Där ska jag bo. Kanske inte idag, eller om ett tag, eller någonsin. Men dit ska jag åka, där ska jag bo.

Inga kommentarer: