lördag, september 06, 2008

vi behöver någon som skrattar

Nytt norskt nummer, nytt norskt liv. här ligger jag. här ligger jag i mitt nya liv. jag trivs. jag ser till att trivas där jag ligger. det är något nytt jag har börjat med och det är fantastiskt. en ny era, en ny period. den kan komma att kallas "den glada perioden", men då en period är något som är övergående bör man vara försiktig. nej, försiktighet är alldeles för tråkigt. man bör kanske vara varsam. man bör. kanske.

nytt norskt nummer, nytt norskt liv. +47 41 38 99 54
om man ringer det numret kan man höra en man som harklar och frustar, pratar i tungor och kallar sig själv för "pladderpaktmannen". det kan även utvecklas till ett samtal om naturen.

hej då

1 kommentar:

Fisförnäma Cia sa...

naturen.. det skulle passa min "biologilärar-otufit" som jag har idag.. naturen är bra skit..