onsdag, september 12, 2007

mittbena på sidan

blinkar till. rycker upp dörren potatis.

konstigt jävla skrivet. förstår inte alls vad det betyder. men det gör ingenting. jag behöver inte förstå. ge hän, säger jag. ge hän, skriver jag. ge hän, tänker jag.

mina malätna filtar blir spännande kläder. han ger mig klartecken och smisk samtidigt och vi fnittrar lika rent som när vi var småflickor. pelikanen skriker och jag hinner inte fylla hela badrummet innan ansiktet svider. spänner musklerna. drar krattan över skattkistan. krattar skattkistan. krattar skatt. krattar kista. spänner kratta skratta kista.

rymmer till rymden. rymmer till rymdrolf och rymdrolfs hundar två, Bixten och Ceasar med c. i rymden kan ingen höra mig svära. i rymden kan ingen se mig räkna. förutom rymdrolf och rymdrolfs hundar två, Blixten och Ceasar med c med c med c som i Ceasar med c. med c. sleuvta!

Inga kommentarer: