tisdag, januari 02, 2007

på jakt efter det liv som flytt

idag har jag ätit soppa. ibland när jag äter soppa, och ibland när jag inte äter soppa, tänker jag att soppa inte är riktig mat utan mat i flytande form med klumpar och annat i. jag är bortskämd. alla jag känner är bortskämda.

nu är klockan sex på morgonen. jag är efterbliven och masserar utan problem. förvaltning av idioti.

att använda reflexer
När man är rädd känner man sig levande. Rädsla skapar ett starkare medvetande om att man är dödlig. sås är inte ett exempel på detta. tjej på tv är fin. jag lyssnar inte ens på vad hon säger. hon pratar säkert bara skit. men fin är hon. fin att titta på. man kan låtsas att man är ihop med henne om man vill. man får låtsas. det är tillåtet. tänk att bara gå fram till en främling med intentionen att vara äcklig, eller i alla fall framstå som äcklig. att det är målet. tänk vad lustigt! hihihih, vilken pärs. det skulle vara kul. jag skulle gå fram till henne.

jag sitter med ivar. vi tittar på nyheterna klockan sex på morgonen. vi träffar varandra ibland och har det roligt. roligt är en definition.

Inga kommentarer: