lördag, oktober 21, 2006

fri lands

Jag sitter fast. jo, det gör jag visst. hur mycket jag än försöker komma loss fastnar jag bara mmer och mer. hård pannkaka mellan mig och honom.

mitt liv är faktiskt ett äventyr så länge jag rör på mig. alltså förflyttar mig. det händer alltid spännande saker. det går liksom per automatik. per. andreas. automatik. dra åt helvete.

jag vet inte vad jag ska skriva. kan ingen lämna nåt jävla önskemål? jsg lovar att skriva alla som kommer. det här är tragiskt, eftersom det inte kommer komma nåt önskemål som följd av att ingen läser det här. men jag håller fast cid vad jag sagt. det som önskas skrivs. så, önska på. kom igen. ha inga spärrar för min skull. jag är inte så föörnäm av mig. jag kan fan skriva vad so mhelst. ge mig önske!

hahahah allt är så härligt sjukt att det gör ont i psyket. det gör så ont att jag skrattar åt det.

välkommen-

nej, nu fick jag kust att skriva nåt sjukt o urspårat. så nu gör jag det.

snuttefilten var belägen exakt två meter från honom. han kunde inte tackla detta. men, faktum är faktum och inget att göra åt än att ändra på det. nu satt han vi snuttefilten och smekte sitt kön. behagligt kön, hadde han hört. visst ville kvinnor ha honom, tänkkte han. men ingen trodde riktigt att han skulle flå kossa. oväntat. snuttefilt betyder inte mer längre. bara filt. inte mer än filt.. inte mer än tyg. inte stuss- inte ne ne ne. jag orkar inte,. jag är för full och det tar upp för m,ycket av min koncentration. kon sen tra schon

2 kommentarer:

becki sa...

Jamen precis. Hur jävla svårt kan det vara å lämna önskemål liksom. Jag skriver också ( fast gratis). det är för jag är tjej och så kan alla killar som är mindre smarta sno allt jag skriver och få cred för det! bra va?

... sa...

det finns många saker jag skulle vilja se på pränt på din sida. du vet också, i egenskap av vän, att min sjuka fantasi gott och väl kunde bjuda dig på en utmaning i det avseendet. dock kommer jag här nedan sålla i mina spontana förslag för att du (eller jag) ska hamna i fängelse eller tvingas till landsflykt (flygt).

saker som du ska skriva:

björnar
skateboaring
snuff-movies
dataintrång
allsång
kvinnor som älskar med kvinnor
män som älskar med kvinnor
racketsporter
alla sorters smör
who let the dogs out? (who?who?)
föremål som du sett på gatan
människor som avbryter varandra och sedan säger; "nej, alltså, du först"
julhets