tisdag, juni 06, 2006

skepnad

Jag har blivit en arbetare, en riktig knegare med ett riktigt kneg. Jag har ocksa fatt en ny chef. Chefens arbetsalias ar fritz, men gar ocksa under namnet Tobias "tobis" erik Jonzzon.
Jo det ar sant. Tobbe har blivit titulerad "restaurangchef", vilket kortfattat innebar att han kan bestamma vad fan som helst over mig, under arbetstid. Det kanns forjavligt. men det ar inget som inte gar att losa "privat"... tobbe ar medveten om min alfaroll pa fritiden. men under arbetstid ar det alltsa den javla fittan som bestammer. hur ska det har sluta? fy fan!

1 kommentar:

... sa...

haha, "alfaroll". alfaadde. alfadde. tobbe, chef? var fan är världen på väg? tobbe bör inte få fatta några som helst beslut i denna värld. han är den lägsta av varelser och den som skall hunsas. jag ska hunsa den fan så det står härliga till nästa gång jag ser honom.