lördag, juni 24, 2006

likgiltighet

sverige - tyskland 0-2. fy fan.

3 kommentarer:

... sa...

du är fy fan. idag blev jag snarstucken, litegrann. min kompis, som e rätt stekt, sa; "man är sig själv, fast man är mås". det får stå för honom. är lite hungrig. popcorn!

... sa...

du pratar om din allerg lite som du tror att ja bryr mig. jag är inte ellergisk och trivs bra med det. kan du sluta ringa mig på nätterna och försöka tigga till dig samlag? det börjar bli en ohållbar situaion. den där gången vi låg med varandra var ett stort misstag, jag tyckte knappt att det var skönt, dessutom tänkte jag på christer ulfbåge hela tiden.

... sa...

det finns inget att acceptera. vi är inte två män som tycker om varandra, du är en man som desperat söker bekräftelse i en man (mig) som inte är attraherad i gengäld. det sex vi hade speglar bara din desperata vilja att bli omtyckt av någon. du kanske skulle gå med i en sekt, där folk kan hjälpa dig att tycka om dig själv, som uppskattar dig som en del av ett hjärndött maskineri, som lurar av dig alla pengar, som övertygar dig om ufons existens och som inviger dig i det vackra i kollektivt självmord?